zaterdag 2 april 2011

change of plans

Om te voorkomen dat ik me ga vervelen heb ik me vandaag, na een heerlijk bezoekje aan het zonnetje, achter de laptop gesetteld.

Eens even gekeken wat er in de buurt van Ft Lauderdale te doen is voor ons.

Op de bootjes en het strand na heb ik niet veel bijzonders kunnen vinden. Ik heb Google Maps erbij gepakt en ben uitgekomen bij Miami Beach.

 

We gaan voordat we Ft. Lauderdale gaan bezoeken eerst een dagje naar Miami Beach, naar het Holocaust Memorial.

Vervolgens rijden we langs de kustweg naar de Aventura Mall ….

 

 

…..en dan door naar het Hampton Inn in  Ft. Lauderdale.

Leuk hoor, die voorpret.

schema vakantie 2011

4 opmerkingen:

  1. Het schema wordt steeds voller, leuke toevoeging is Miami.
    Ik ben benieuwd wat er nog meer bij gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miami is altijd leuk!
    Wij gaan zelfs een weekje eind mei, zonder kids, voordat we met het gezin deze zomer naar Florida gaan. De Ducktour in Miami vonden wij ook erg leuk.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie programma ziet er goed uit, leuk dat jullie ook naar Miami gaan.
    The Holocaust Memorial lijkt ons ook erg indrukwekkend.

    Veel plezier met de verdere voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gevonden! Foto's zien er indrukwekkend uit. Ben nu al benieuwd naar jullie verslag.

    Maar het schiet al aardig op voor jullie.

    Nog veel plezier met het afstruinen van het internet naar leuke dingen om te doen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen