maandag 18 april 2011

Key west II

Ik krijg veel leuke tips naar aanleiding van mijn blogjes. Deze kleine aanpassing is dus niet mijn schuld. Key West is gewoon te leuk voor een verblijf van maar 1 dag.

We hebben er voor gekozen om het Hampton Inn in Ft Lauderdale te annuleren en eerst naar Miami te gaan en daarna 2 dagen naar Key West te gaan. Ik moet zeggen (wist ik niet) dat de prijzen een aantal dagen na the 4th of july een stuk aangenamer zijn. Het scheelt in hotel the Inn at Key West bijna $80 voor dezelfde kamer.

We komen dan een dag voor vertrek weer in Davenport aan.  De kleding kan dan nog even weg gewassen worden en de laatste inkopen kunnen gedaan worden. Maar zover is het gelukkig nog lang niet.

 

Schema is nu als volgt:

vakantieschema 11

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk reisschema hebben jullie, allemaal leuke en ook ontspannende bezigheden. Lekker shoppen, relaxen en zonnen in Aquatica, plezier maken en genieten in Sea Wolrd, Universal en Bush Gardens.

    Heerlijk om zo aan het eind van de vakantie nog te kunnen chillen in Miami en Key West.

    Veel plezier met de voorbereidingen.

    Groeten van Martin, Richard en Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit programma ziet er al iets relaxter uit dan de vorige.
    Je hebt ons wel op een idee gebracht. Wij gaan misschien ook 1 nacht door brengen in Miami. Lijkt ons best gaaf. We zien het wel.

    De tijd voor jullie schiet al lekker op. Nog maar 65 dagen. (dat is zo voorbij)

    X

    BeantwoordenVerwijderen