woensdag 6 juli 2011

dag 12, Aquatica en Premium outlets

 

@twinmom: Ronald doet niks op Allopurinol, daar breken de jichtaanvallen gewoon doorheen. Ook niet minder hevig. Ronald is voor de jichtaanvallen ook al van bloeddrukmedicatie verandert, het is tnt een raadsel wat de aanvallen triggert.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag al weer zo’n onwijs heerlijke zonovergoten vakantiedag in Aquatica. Deze dag nog rustig aan. Ronald zijn enkel is wel minder pijnlijk maar nog erg dik. De mannen zoeken om 9u gelijk een plekje onder de parasol want er zijn wat rode plekken op de schouders bemerkt. Ik ga gewoon lekker in de zon op een bedje naast de parasol.

florida 2011 0507 004

Het is vandaag een heel stuk rustiger dan de dagen ervoor. We hebben vooral de eerste uurtjes veel ruimte in het golfslagbad. Tegen het middaguur wordt het wat drukker.

florida 2011 0507 001

Robert heeft vandaag weer een all-you-can-eat optie genomen en hij neemt steeds als hij uit het restaurant terugkomt een lekker kopje koffie voor Ronald mee en een frisje voor mij. Het is nu zo’n 38°C geworden en de zon brandt lekker.

Om 14u zitten we in de auto op weg naar het postkantoor van Celebration want de kaartjes van Universal studio’s die ik zondag op Ebay heb verkocht kan ik dan aangetekend verzenden. We vinden Celebration altijd een genot om door te rijden en te lopen. Een bezoekje aan het postkantoor is geen straf.

Ik sta in het postkantoor achter 5 mensen die hun ding moeten doen en het neemt een tijdje in beslag. Als ik aan de beurt ben en vertel wat ik in gedachten had voor de envelop met kaartjes en krijg ik 2 stickers mee, die ik moet gaan invullen en dan kan ik vervolgens weer in de rij gaan staan. Ok, stickers ingevuld en ik neem weer plaats achter een persoontje of 5. Gaat er achter mij (!!) een meneertje zijn loketje openen, top. De dame voor mij loopt er heen en ik stiefel er achter aan. Komt er een mevrouw van de oorspronkelijke balie (aan de voorzijde van mij) mij vertellen dat dat niet de bedoeling is, 2 rijen maken, dus ik wil weer netjes naar mijn plekje gaan (relax, I’m on vacation) maar dat hoefde nu toch ook weer niet, blijf nou maar staan (OMG). Ik wordt netjes geholpen en de meneer van het postkantoor is lekker met stempels en mijn stickers in de weer. Dan moet ik $5.45 afrekenen en ik betaal met een briefje van $20. Dit gaat de meneer van het loket niet handelen.

Hij loopt van de ene balie aan de voorzijde van het postkantoor naar de andere balie aan de achterzijde van het postkantoor en pakt een rekenmachine om te kijken hoeveel dollar hij mij moet teruggeven. En dames en heren….dan geeft ie ook nog een dollar teveel terug.

Ik heb er maar niks van gezegd en hem een hele fijne dag gewenst.

We zijn vervolgens na een sightseeing door Celebration doorgereden naar het Townhouse en daar heb ik weer een handdoekenwasje gedraaid. Ik ben toch zo zoet hier!

Voor de avondmaaltijd hebben we Chinees en lekker broodje van Subway gegeten in de foodcourt van de Premium Outlets. Toch nog een paar boxershorts voor Robert kunnen kopen en voor mijn vader een lekker luchtje.

Via de McDrive halen we een vanille sundae ijsje en rijden we terug naar ons huisje voor 18 dagen. Via uitzending gemist kijken we op mijn laptop naar de laatste aflevering van de slechtste chauffeur van Nederland. Pim is de terecht winnaar van deze bokaal.

Robert gaat morgen uitslapen, ‘s middag gaan we naar de Flea Market en naar de Walmart aan de 192.  Verder geen plannen, het is ook vakantie!!

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie er weer een heerlijke dag op zitten...

    Best jammer hé, dat je zelfs met een rekenmachine niet kan rekenen. Heb je ook eens mazzel.

    Toch nog even shoppen. Het is daar ook zo lekker makkelijk dat shoppen. Je kan er geen genoeg van krijgen.

    Veel plezier vandaag met jullie relax en shopdag....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lachen van het verhaal in het postkantoor. Alles gaat daar op zijn 11~dertigste.
    Al met al weer een lekkere dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke dag in Celebration, erg leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb de ervaring dat de Amerikanen erg slecht kunnen terugrekenen als je teveel geld geeft. Ze doen volgens mij het liefst alles met de creditcard, dan hoef je tenminste niet te na te denken.

    Mooie foto's hebben jullie gemaakt vandaag!
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen